Proces prodeje

První informativní schůzka

 Na naší první schůzce se seznámíme, probereme o jakou nemovitost se jedná. Jaké jsou možnosti strategie prodeje a propagace zakázky. Na řadu přijdou Vaše požadavky, posouzení stavu nemovitosti, její cena a tak podobně. První schůzka je nezávazná a domlouvají se na ní především podmínky naší možné další spolupráce. 

Podpis smlouvy

Naše druhá schůzka už bude oficiálnější. Potvrdíme podpisem zprostředkovatelské smlouvy domluvené podmíny. Tato zákonná povinost je zde pro Vaši ochranu jako spotřebitele a nám umožňuje investovat nemalé částky do propagace Vaší nemovitosti.

Příprava nemovitosti

Pak bude následovat nachystání Vaší nemovitosti na fotografování nebo videoprohlídku. Právě fotografie a video totiž udělají na potenciální zájemce největší dojem, mají obrovský vliv na to, jestli člověk Vaši nemovitost koupí nebo ne. Proto věnujeme čas přípravě kde vyzdvyhneme její přednosti. S většinou nemovitostí spracováváme i 3D půdorysy nemovitosti, opět pro mnoho zájemců důležitou pomůckou pro představení si dispozice.

Fotografie, Půdorysy, Video, Virtuální prohlídka nebo Záběry z dronu

Hezky nachystanou nemovitost nafotíme a dle domluvy zajistíme další moderní prvky jako videoprohlídku se záběry z dronu, nebo necháme vytvořit (v době pandemie velmi populární) virtuální prohlídku Vaší nemovitosti.

Inzerce a prohlídky

Pečlivě vytvořený inzerát s nabídkou pak vyvěsím na naše webové stránky, stejně jako na největší realitní servery v ČR, včetně specializovaných a regionálních. Celkově jich k propagaci zakázek používáme přes 35! Se zájemci budu aktivně komunikovat a pokusím se co nejdříve domluvit osobní prohlídku. Na prohlídce pak zájemcům nemovitost ukáži a zodpovím na veškeré možné dotazy. Nejlepších výsledků při prodeji dosáhneme vždy když jsem jediným vstyčným bodem zakázky a mohu tak jednat se všemi zájemci z niž pak vyberu nejzajmavější nabídku.

Kupní smlouva a advokátní úschova

Po úspěšných prohlídkách a obchodních jednáních následuje podpis rezervační smlouvy se zájemcem s nejlepší nabídkou. Dále předávám podklady potřebné k vytvoření veškerých smluv a náležitostí vč. vložení těchto dokumentů na katastr nemovitostí spolupracující, ověřené advokátní kanceláři. Po celou dobu tohoto procesu jsem přítomen, monitoruji hladký průběh a zodpovídám dotazy.

Předání nemovitosti

Po podpisu kupní smlouvy a vkladu do katastru nemovitosti(úředně zaznamenaná změna vlastníka) dojde k samotnému, fyzickému předání. Tady se podepisuje předávací protokol, kde je jasný reálný stav nemovitosti ke dni předání. Zároveň tento dokument slouží i jako podklad pro přepis energií. I s tímto klientům pomáhám.

Shrnutí